کارولینای آرامگاه آرمگاه سعدی شیراز شاعر

کارولینای: آرامگاه آرمگاه سعدی شیراز شاعر بزرگداشت سعدی شیخ اجل سعدی تصاویر از آرامگاه سعدی شیراز

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی ورودی آب زاینده رود نسبت به 46 سال پیش به نصف رسیده است / استاندار اصفهان

استاندار اصفهان گفت: در خصوص برخوردهای سلیقه‌ای با کنسرت‌ها، معاون سیاسی را ملزم به پیگیری آن کردم. این را بدانید که هیچ منعی در خصوص حضور زنان نوازنده وجود ندا

ورودی آب زاینده رود نسبت به 46 سال پیش به نصف رسیده است / استاندار اصفهان

استاندار اصفهان: ورودی آب زاینده رود نسبت به 46 سال پیش به نصف رسیده است

عبارات مهم : استانی

استاندار اصفهان گفت: در خصوص برخوردهای سلیقه ای با کنسرت ها، معاون سیاسی را ملزم به پیگیری آن کردم. این را بدانید که هیچ منعی در خصوص حضور زنان نوازنده وجود ندارد و این قضیه صحت ندارد که از حضور زنان نوازنده در کنسرتی جلوگیری شده است است.

به گزارش ایسنا، محسن مهرعلیزاده امروز (شنبه) در نخستین نشست خبری خود، اظهار کرد: خوشحالم که در نخستین کنفرانس خبری در بین شما هستم. یکی از مغتنمات هر دولت، ملت و مردم در هر جامعه جاری و ساری بودن جریان صحیح و براق اطلاعات در آن هست. این تاخیر در نشست خبری را سهل انگاری بنده به حساب نیاورید آیا که علاقه داشتم به یک جمع بندی در پرسشها استان برسم تا حرفی جهت گفتن وجود داشته باشد.

ورودی آب زاینده رود نسبت به 46 سال پیش به نصف رسیده است / استاندار اصفهان

وی با بیان اینکه از اولویت های اساسی استان سه مسئله آب، اشتغال و محیط زیست است گفت: البته پرسشها دیگری هم اطراف این سه مسئله وجود دارد که باید به آنها نیز پرداخته شود. امیدوارم با شعار کار، کار، کار بتوانیم بر پرسشها فائق شویم.

استاندار اصفهان گفت: همه اگر در مسیر کار جهت مردم قرار گرفتند می توانند در مدیریت استان جایی داشته باشند. ولی غیر از مسئله کار هر چیزی که بخواهد ملاک قرار گیرد اشتباه هست. کار جهت مردم و در راه خدا و ایجاد معیشت جهت آنان بسیار اهمیت دارد.

استاندار اصفهان گفت: در خصوص برخوردهای سلیقه‌ای با کنسرت‌ها، معاون سیاسی را ملزم به پیگیری آن کردم. این را بدانید که هیچ منعی در خصوص حضور زنان نوازنده وجود ندا

مهرعلیزاده با بیان اینکه بیش از یک سوم وقت خودم را به عنوان آب استان و احیای زاینده رود تخصیص داده شده است داده ام، گفت: با توجه به کمبود بارشها و منابع آب باید فکر اساسی جهت حل این مسئله شود آیا که تفکر انسان ایجاب می کند که جهت هر مشکلی برنامه ای وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه ورودی آب زاینده رود 46 سال پیش یک میلیارد و 800 میلیون متر مکعب بود گفت: متاسفانه این رقم امروز به 900 میلیون متر مکعب کم کردن پیدا کرده و به نصف رسیده است.

استاندار اصفهان افزود: مهم ترین کار این است که با ایجاد سد تونل سوم کوهرنگ بتوانیم 250 میلیون متر مکعب آب را به زاینده رود اضافه کنیم. متاسفانه تنها 24 درصد سد تونل کوهرنگ ساخته شده است که 70 درصد کار باقی مانده هست. به همین منظور 288 میلیارد تومان بودجه گرفته ایم که 74 میلیارد تومان دیگر نیز به این مبلغ نیز اضافه می شود و جهت ساخت کل سد به 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ورودی آب زاینده رود نسبت به 46 سال پیش به نصف رسیده است / استاندار اصفهان

مهرعیلزاده با بیان اینکه ساماندهی مسیر رودخانه زاینده رود از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: باید در جهت صرفه جویی در مصرف آب یک تنظیم مجدد داشته باشیم آیا که بیش از 327 میلیون متر مکعب آب در اصفهان مصرف می شود و در استان نسبت به مدت وقت مشابه سال قبل 10 درصد کمبود بارش داشته ایم که امیدوارم در ادامه فصل بارش های خوبی داشته باشیم.

وی گفت: امیدواریم به زودی منطقه خاص اقتصادی و شهرک فرودگاهی جهت شرق اصفهان راه اندازی شود. هر چند که در غرب استان هم قصد داریم خدمات زیادی ارائه دهیم.

استاندار اصفهان گفت: در خصوص برخوردهای سلیقه‌ای با کنسرت‌ها، معاون سیاسی را ملزم به پیگیری آن کردم. این را بدانید که هیچ منعی در خصوص حضور زنان نوازنده وجود ندا

استاندار اصفهان افزود: مسئله بعدی که از اهمیت زیادی برخوردار است عنوان اشتغال است که در جلسات متعددی که با سرمایه گذاران داشته ایم این عنوان را بررسی کرده ایم. اشتغال به دو نوع سریع بازده و پایدار تقسیم می شود که اشتغال پایدار از اهمیت زیادی برخوردار است.

مهرعلیزاده افزود: اشتغال های دراز مدت اثرات زیادی دارد که امیدواریم با اشتغال های دراز مدت بیکاری اصفهان را که 2 درصد زیاد از کشور است مداوا کنیم.

ورودی آب زاینده رود نسبت به 46 سال پیش به نصف رسیده است / استاندار اصفهان

وی گفت: در خصوص محیط زیست در استانداری جهت هر 4 پروژه یک مامور پیگیری می گذاریم تا ریز پرسشها مربوط به آلودگی هوا را پیدا کنند.

استاندار اصفهان گفت: استقرار نظم و انضباط مدیریتی از هر چیزی مهم تر است مدیران استان باید انضباط را رعایت کنند و بنده مکلف هستم نظم و انضباط را باب کنم تا بتوانیم توفقیات زیادی در این خصوص به دست آوریم و مطالبات مردم را برآورده کنیم.

مهرعلیزاده گفت: استان اصفهان یکی از استان های پیشرو کشور است که مردمش به دنبال رشد و تعالی هستند و در شرایط تازه اقتصادی و با استفاده از جهت گیری های اقتصاد مقاومتی باید به این مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه اتکا به درآمدهای نفتی کار صحیحی نیست گفت: استانی برنده است که اتکا به درآمدهای نفتی را کم کند بنابراین به کار گرفتن سرمایه های خوابیده بسیار مهم است که باید به آن توجه شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه توزیع متوازن امکانات در استان اصفهان مهم هست، گفت: 54 درصد امکانات در شهر اصفهان متمرکز شده است است و بقیه امکانات در شهرستان ها پراکنده شده است است بنابراین مجبوریم توسعه متوازن و پراکنده در استان داشته باشیم. یکی از این توسعه های متوازن اهمیت به بخش گردشگری در همه مناطق استان است.

مهرعلیزاده گفت: اولویت پروژه ها را ریزبه ریز درآورده ایم و دانه به دانه روی آن متمرکز شده است ایم. طرح های نیمه تمامی داریم که باید تکمیل کنیم که در این خصوص روی همکاری مردمی حساب باز کرده ایم. جهت مثال قطار های بومی شهری در کم کردن آلودگی هوا نقش زیادی دارند که امیدواریم این چنین طرح هایی دنبال شود.

استاندار اصفهان گفت: یکی از طرح های نیمه تمام سالن اجلاس است که در جذب گردشگری و توریست اهمیت زیادی دارد. امیدوارم اصفهان را به محل برگزاری جلسات بین المللی تبدیل کنیم و فرودگاه اصفهان را توسعه دهیم. به این منظور 70 میلیارد تومان از محل سود سهام جهت خرید زمین های ارتش تخصیص داده شده است می یابد تا فرودگاه توسعه یابد.

وی گفت: در جهت توسعه و روان سازی بخش شخصی روی مبحث پنجره واحد سرمایه گذاری متمرکز شده است ایم که در مناسب ترین وقت این عنوان را دنبال می کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تمام پرسشها فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و ورزشی به دولت و در نتیجه به استانداری ربط دارد گفت: با پیروزی و موفقیت یک تیم صدها هزار نفر خوشحال می شوند. تیم هایی مانند سپاهان با روان جامعه کار دارند و تمام تلاش مان این است که جهت رشد فرهنگی ورزشی مردم تلاش کنیم. مسائلی که به روان مردم مربوط می شوند بسیار اهمیت دارند. از جمله پرسشها ورزشی که باید به آنان پرداخته شود.

مهرعلیزاده گفت: بنده در مورد جوان گرایی و حضور بانوان در عرصه های متفاوت تاکید زیادی دارم به همین علت شورای مشورتی جوانان را تشکیل می دهیم که در این شورا به استاندار در خصوص پرسشها متفاوت جوانان مشورت داده می شود.

وی گفت: در خصوص فرمانداران و مدیران استانی قصد داریم از نیروهای جوان تر استفاده کنیم که در لیست مورد نظرمان یک سوم این نیروها از جوانان هستند. در شهرستان ها نیز باید فرماندارانی گزینش کنیم که لایق آن شهر باشند.

استاندار اصفهان افزود: در خصوص برخوردهای سلیقه ای با کنسرت ها، معاون سیاسی را ملزم به پیگیری آن کردم. این را بدانید که هیچ منعی در خصوص حضور زنان نوازنده وجود ندارد و این قضیه صحت ندارد که از حضور زنان نوازنده در کنسرتی جلوگیری شده است است.

مهرعلیزاده افزود: این که می گویند کنسرت صرفه اقتصادی ندارد در جواب باید گفت چون زیاد متقاضی ندارد، آنچه که در قانون مجاز است در اصفهان هم مجاز است و قانون همه چیز را مشخص کرده است.

وی افزود: بنده دو نفر از معاونان خود را از پایتخت کشور عزیزمان ایران آورده ام و این که بعضی می گویند که مگر اصفهان نیرو ندارد که از پایتخت کشور عزیزمان ایران می آورید حرف صحیحی نیست آیا که نباید درهای استان را روی همه ببندیم تا کسی وارد نشود، این رویه بدی هست.

استاندار اصفهان با بیان اینکه آشنایی ملی از پرسشها دارم گفت: قصد دارم پرسشها ملی را در استان اصفهان باز کنم آیا که در جاهایی نیاز است که تفکر ملی داشته باشیم.

مهرعلیزاده در خصوص اتفاق اسیدپاشی اصفهان که سه سال پیش اتفاق افتاد گفت: در مورد این اتفاق هنوز ورود نکرده ام ولی در آینده ورود خواهم کرد تا در این خصوص روشن سازی مورد نیاز انجام شود.

وی در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: تحلیل دقیقی در مورد اغتشاشات داریم که باید به شکل تحلیلی روی آن بحث کنیم تا ریشه های حوادث معلوم شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه فرش قرمز جهت سرمایه گذاران گسترده تر خواهد بود گفت: با 20 سرمایه گذار بخش شخصی جلسه گذاشته ایم تا راه را جهت سرمایه گذاری آنان باز کنیم.

مهرعلیزاده در خصوص تجمع اخیر بازنشستگان فولاد مبارکه در برابر استانداری گفت: تجمع هر لحظه در برابر استانداری بوده که بیانگر این است که در استان اصفهان بسیاری از حرف ها در گذشته شنیده نشده که این اتفاق می افتد. جهت برطرف مسئله این بازنشستگان به مدیر کانون بازنشستگان فولاد زنگ زده ام و به او گفتم که 200 میلیارد تومان ظرف 48 ساعت باید از بانک تجارت قرض کند تا حقوق این بازنشستگان پرداخت شود. اگر کاری به موقع انجام شود نیازی به مدیریت برطرف اعتصاب نیست.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا که از او پرسید استان اصفهان هر سال 6 هزار میلیارد تومان مالیات باید پرداخت کند در حالی که سهم بودجه هر سال آن کمتر از یک هزار میلیارد تومان است و این آیا ناعادلانه نیست، گفت: اعتقاد دارم در این خصوص تبعیض و بی عدالتی وجود ندارد آیا که این همه دستگاه و کارخانه فولاد در استان اصفهان ساخته شده است هست، ولی در مناطق محروم چنین کارخانه هایی ساخته نشده بنابراین خروجی این سرمایه گذاری جهت کشور است.

استاندار اصفهان در همین خصوص افزود: آنچه که درآمد همه استانها است باید در کاسه دولت ریخته شود تا از آنجا این توزیع بودجه انجام شود، بنابراین نباید نگاهمان تنها به استان محدود باشد آیا که خدمات جهت کل کشور است.

مهرعلیزاده در خصوص جلسه ستاد جوانان که در آن بعضی از مدیران استانی شرکت نکرده بودند گفت: روی قضیه جوانان حساس هستم، خیلی از آنها با من کار کرده اند و موفق هم بوده اند. هنگامی که مدیر کلی وظیفه اش را به درستی در استان نداند نباید انتظار اصلاح امور را داشته باشیم، حداقل وظیفه یک مدیر کل این است که در جلسات حاضر شود.

وی درخصوص طرح کم کردن آلودگی هوا گفت: این طرح 40 مورد است که در موارد مختلفی مانند توسعه قطار شهری و تعویض موتور سیکلت ها متمرکز شده است هست. بنابراین باید کاری کنیم که در وهله اول منابع آلودگی را از بین ببریم.

استاندار اصفهان افزود: طلب شهرداری اصفهان از دولت زیاد نیست ولی بدهی اش خیلی زیاد است

مهرعلیزاده گفت: مصلای اصفهان می تواند یک منطقه کلان گردشگری شود همانگونه که در قرآن آمده چنین مکانهایی می تواند جهت گردش مردم در نظر گرفته شود و مصلای اصفهان نیز مانند مسجد ایاصوفیه ترکیه باید به یک مکان گردشگری تبدیل شود.

وی درخصوص طرح تعطیلی پنجشنبه ها گفت: تعطیلی پنجشنبه ها را در سطح کلان کار می کنیم که نیاز به بررسی زیاد دارد. یقین بدانید که تعطیلی دو روزه نهایی هفته خیلی می تواند به نفع گردشگری و اقتصاد کشور باشد.

استاندار اصفهان گفت: شک نکنید که دیپلماسی استان نیرومند خواهد بود و از عنوان خواهر خواندگی در جهت توسعه صنعت توریسم استفاده خواهیم کرد

مهرعلیزاده با بیان اینکه اجازه نمی دهیم قدرت های جزیره ای در استان شکل بگیرند گفت: تلاش خواهم کرد روی لیاقت ها و شایستگی های افراد تکیه کنم و به چپ و راست زیاد اهمیت نمی دهیم، ولی نیروهایی به کار می گیریم که همسو با دولت باشند. حق طبیعی هر دولت است که افراد خودش را سر کار بگذارد.

وی با بیان اینکه احزاب در پرورش فکری یک جامعه نقش زیادی دارند، گفت: شک نکنید که با تقویت احزاب رکن مردم سالاری را در نظام اسلامی تقویت خواهیم کرد.

واژه های کلیدی: استانی | اصفهان | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار